El president del BancoSabadell demana l’ingrés al Requeté

Bonaventura Brutau Viloca, president del 1967  al 1975, no estava per prusessus.

Bonaventura Brutau Viloca Sabadell

En Bonaventura (1893-1985) era empresari tèxtil propietari de Successors de Bonaventura Brutau S.A. Va ser també conseller del Banc de Sabadell des de 1936 i president els anys 1967 a 1975. Vice-president de la Cambra Oficial de la Propietat Urbana, i de la Cambra Oficial de Comerça i d’Indústria de Sabadell.

Es veu que no s’hi trobava  a la Catalunya paradisíaca d’en Companys, i va marxar a Sant Sebastià per lluitar al costat dels nacionals d’en Franco. El de juliol de 1937, amb 46 anys, demanava l’admissió al Requeté com a auxiliar, recomanat per un altre català, el sr. Olivella. Molt semblant a lo que va fer l’avi d’en Puigdemont, o tota la família d’en Lluís Llach.

Però la guerra civil no va ser espanyacontracatalunya, srs nacionalistes?

bastoncillo



Categories: Historia, Mejor juntos

Tags: , , , , ,

4 comentarios

  1. Aquí se cambia de chaqueta en cuanto se puede, es cuestión de dinero, como siempre. El separatismo: la base de las subvenciones, salarios, donaciones, etc.. para muchísima gente, por eso está tan extendido.

  2. Estos son los peores, los nostalgicos del franquismo

  3. Jajaja…muy finos D.C. muy finos ! 😉
    Si no estuvierais habría q inventaros!
    Saludos virtuales!
    Desde Barcelona

  4. Si us plau, DC, continueu destapant escombraria pròpia per què no oblidem que el nacionalisme SEMPRE s’equivoca sense que es noti

    Gràcies!!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.