Només mira TV3 pel temps? Ara ja la pot apagar del tot.

La gent de pagès en sap més que els llepasubvens de TV3%.

TV3 és el Pravda dels nacionalistes fanàtics catalans. La creà en Pujol exclusivament per propagar la seva trista ideologia i tapar les seves malifetes. Tot i que la paguem tots els catalans, parlar-hi una de les nostres dues llengües -l´espanyol- és un acte subversiu; segons el Wall Street Journal “si sale un criminal o una puta en TV3 lo más normal es que hable en español. Els casos de corrupció nacionalista no existeixen als seus informatius i del trespercent encara no se n´han adonat. El monstre ens costa €240 milions l´any, i pujant. És un fossar de llepasubvens que s´han forrat fent la pilota als amos nacionalistes. El seu cap, en David Bassa, és un grillat que proclama que els catalans gaudeixen degollant i esbudellant “castellans. De la majoria dels catalans, els catalans lliures de nacionalisme, en fan befa i rialla. TV3% és una vergonya única al món occidental que s´hauria de tancar

Alguns catalans encara la veuen només per consultar la previsió meteorològica, tot i que falla més que en Mas Colell amb els seus pressupostos. Doncs ara ja poden apagar la tele de la Gene per sempre més.

Santa Pau és una petita vila garrotxina, coneguda sobre tot pels bons àpats casolans de Cal Sastre. La seva plaça porxada és una meravella, embrutada i feta malbé per les cubanes que l´alcalde independent (costaner a ERC) hi deixa penjar. Potser per això els veïns d´Olot en diuen amb un somriure maliciós allò de:

“Santa Pau

vila merdera

poca gent

i embustera”

 

El cas és que encara n´hi han de savis a la vila, i un d´ells, segurament fart de veure els veïns enganxats a TV3%, ha decidit penjar les regles infalibles per preveure la pluja. Pur seny de pagès:

santa pau

Deliciós, oi? Apagui´n TV3% i gaudeixin de les coses de sempre.

Dolça i savia Catalunya…

bastoncillo



Categories: Tradiciones

Tags: , , , , , , , , , ,

12 comentarios

  1. A mi hasta el tiempo de TV3% está manipulado, ofrecer la previsión meteorólogica con un mapa 100% ideológico, y que no está recogido en ninguna ley oficial, es manipulación.

  2. Un poco pesados con los “fesols”, pero es un punto genial de la Garrocha para hacer excursiones por los volcanes cercanos.

    Eso sí, en los restaurantes y hostales, mejor asegurarse del precio antes de pedir nada. En los restaurantes tienen la mala costumbre de cobrar los cubiertos (es ilegal, está expresamente prohibido por la normativa autonómica y estatal). Cualquier extra lo cobran a precios abusivos.

    Es mejor buscar los tres o cuatro locales regentados por gente de Barcelona (algún restaurante, algún hostal) y comer y alojarse… sin miedo a sorpresas.

  3. Hoy día el tiempo de mira en páginas web o en el smartphone.

    Ni que dijeran el número de la lotería de mañana sintonizaría TV3%, que igual viene alguno a pedirme un “donativo” para el dichoso prusés de las narices.

  4. Miren voy a explicar aquí lo q me pasó, hace dos o tres días haciendo zaping me salió Tv- Aragon con un programa de jotas…y ni corta ni perezosa me enganché y lo estuve viendo…
    Era una especie de concurso y el q sabía más y decidia quien lo hacía bien se llamaba Solsona!!!
    Casualidad?
    Nooo q va!
    Cataluña pertenecía al Reino de Aragon…
    Me encantó y pensé …pq tv3 no hace programas culturales de sus músicas y sus danzas???
    Q por cierto también se bailan jotas…como en muchas partes de España…
    Muchas mujeres catalanas de niñas hemos bailado vestidas con el traje regional.catalán danzas de nuestra tierra nos hemos divertido emocionado y lo recordamos con cariño… Pq no lo promocionan?
    Els dançaires no están de moda?
    A mi la jota me gusta en todas las fiestas familiares de mi familia paterna se cantaban jotas….mi padre las cantaba mis primos igual…
    Todo eso se ha perdido…
    Sólo Andalucia, Valencia, Aragon, Galicia, Vascongadas… Madrid…y otras comunidades mantienen las tradiciones populares pq la Cataluña oficial – tv3 lo es – NO las promociona?
    Que respeto a su cultura ancestral es ese???
    Total son unos falsos hipócritas q no tienen verguenza ni la han conocido!
    Las collas danzaires y sardanisticas – aunque estas menos – se mueren de asco y casi, casi sin subvención… de q” cultura” hablan?
    De la d ” La Ingeniería Social” ?
    D la d los Castellers?
    Q me gustaría a mí saber la verdadera ” historia”!!!
    Amo! Hombre !
    Aneu a pica pedre !!!

  5. ¿Todavía existe TV3? Tengo vagos recuerdos de haberla visto en décadas pasadas. Eso y los Chiripitifláuticos, cosas del siglo pasado.

  6. Pues yo lo veo muy entrañable, eso de pedir el parte meteorológico y que te suelten folklore bucólico y entrañable. Habrá gente que se queje, pero son los tiquismiquis habituales que sólo saben enredar, porque eso de saber si va a llover, caer solana, nevar, las temperaturas y estado de la mar, es algo desfasado y anacrónico que no interesa a nadie. Así se hace noupaís.

  7. Mirar TV3% pel temps???? Però si no encerten ni una!!!
    Abans la mirava, fins que em vaig adonar de l’alt índex d’errors en les seves previsions meteorològiques..
    Això si, el mapa dels “Països Catalans” sempre el llueixen.
    T’informen detalladament del temps que farà a Alacant o a Formentera, però res de res si vols conèixer el temps que farà a Benasque, a Osca, a Caspe o a Alcañiz, que están molt més a prop.
    Però clar, com gairebé mai l’encerten, apaguem TV3% del tot i a buscar d’altres cadenes menys contaminades ideològicament.
    Chao, TV3%.

    • Només a nivell econòmic, sense política, el butl.letí del temps de TV-3 mostra la situació de colonitzats de les tv balears i de la comunidad valenciana (pendent de reobertura?). Es tracta d’un espai valuós per a la publicitat i, per això, el programa pancatalanista de TV-3 pot perjudicar les tv “cosines”. Tot i aixó crec que no ens hem d’amohinar : qui mira, en realitat, TV-3 a les Balears o la Comunitat valenciana? Quatre gats.

    • Palabras como “Osca”, “Alcanyís”, “Saragossa”, etc. no me chocan, a condición que los catalibanes acepten la recíproca, como corresponde, con “Gerona”, “Lérida”, etc. Lo pide la simple norma filológica y el respeto mutuo.

      • Y que el tal Josep Lluis C. R. se ofendiera el muy canalla porque en castellano le llamaran José Luis cuando al entonces Jefe del Estado “ellos” le llamaban “Borbó”…

      • Hace tiempo que no acepto que me catalanicen el nombre, y si lo hacen, pregunto si estoy frente a un funcionario adicto al fascio, bajo Mussolini con las leyes de italianización. Mano de santo, oiga.

      • También le he tomado la idea a Carod: digo que mi nombre es XXXX en todo Occidente, y que en China tengo una versión abreviada y adaptada a la fonética local. Es pedante, muy pedante, pero suele cortar en seco las tonterías.

Deja un comentario