Ja sabem què fa la Diputació, a més de còmics nacionalistes.

Fa senyals de trànsit. Hora de dissoldre’s?

la foto 1

Ningú no sap per a què serveix la Diputació. L’única notícia que n’hem tingut recentment és la publicació, amb els nostres diners, d’un tebeo on diu que els «espanyols» són molt dolents i oprimeixen els «catalans», que «no som lliures». Ara sabem que la Diputació de Barcelona també fa els senyals de trànsit i hi posa la seva signatura. És a dir, d’una banda regula la convivència viària; d’altra, destarota la convivència social.

Senyor Salvador Esteve i Figueras (si us plau, passi pel catalantizador de cognoms), president de la Diputació: deixi de servir-se de les institucions de tots per fer propaganda de la seva ideologia, dissolgui el seu xiringuito i torni’ns els diners. Si li costa, sigui patriota i faci-ho per Catalunya.

bastoncillo

 

 

 

 

 



Categories: Huid del nacionalismo

Tags: , , ,

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

PROTECCIÓN DE DATOS: De conformidad con las normativas de protección de datos, le facilitamos la siguiente información del tratamiento: (leer)

  • Responsable: Edicott Consulting SL
  • Fines del tratamiento: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios.
  • Derechos que le asisten: cceso, rectificación, portabilidad, supresión, limitación y oposición. Más información del tratamiento en la política de privacidad.