Vola per 3er cop la cubana de Celrà

El gos de l’alcalde la va mossegar mentre migrava.

CELRA CUBANA 3

Un veí de Celrà ens explica els fets:

– Aquí ja és el tercer cop que passa. L’alcalde és amic de l’ANC, i va decidir plantar un pal i penjar la cubana.

– Per què creu que les cubanes no fan niu a Celrà?

– Celrà és una vila pacífica, però té els seus brètols: els anti-MAT, els okupes de l’edifici que porta anys sense enllestir, els vividors de la CUP… Aquesta gent acabarà dividint el poble.

– La cubana divideix?

– És una bandera que no té arrels catalanes. No ens agrada, fa nosa, molta gent de seny no vol la batasunització del poble.

– Com va volar?

– Va ser a la nit. Vaig sentir un xivarri i vaig sortir de casa. La cubana ja s’havia alliberat i provava de fugir, però un gos la mossegava amb ràbia.

– Un gos?

– Sí, el gos de l’alcalde. S’hi pixava sempre al màstil amb els seus amics, la cubana no li acabava de fer el pes… Quan la va veure fugir, va aprofitar i li va clavar una mossegada.

– I ara què farà el poble?

– Celebrar-ho. Tornem a poder passejar per la vila sense contaminació visual. Esperem que ningú no torni a lligar més cubanes. Elles no estan contentes, i al poble ens costa diners. Prou cubanes a Celrà.

20140416-165714.jpg



Categories: Catalunya de tots

Tags: , , , ,

10 comentarios

  1. EL ALCALDE DEL CELRÁ
    es un poco tarambana
    que con muy poco sentido
    va colgando la cubana.
    Y es ya la tercera vez
    que el trapo se llama a andana,
    porque su perro se mea
    en el palo que la aguanta.
    Y esta vez, al verla sucia
    y por el suelo tirada,
    clavándole los colmillos,
    la destrozó con gran rabia.

  2. Serradors de Catalunya: Serrem arran, serrem arran que l´estelada serrarem¡¡¡

  3. Estimado Kastel: Hablo por mí mismo, y por eso digo que me parece demencial. Me alegro que a muchos, supongo que al 99,99 % le parezca lo mismo. Ya se sabe que el que desconoce su propia Historia mal puede reclamarla, y a veces lleva a una tragedia. Saludos cordiales.

    • Totalmente de acuerdo JJGD. Solo quería remarcar que, además de que a mucha gente del resto de España todo esto les parezca demencial, a muchísimos catalanes también nos lo parece. Y lo remarco, porque el primer objetivo del agit-prop secesionista (medios oficiales y medios subvencionados) es transmitir que aquí hay absoluta unanimidad por la secesión. Y eso, es la primera de sus múltiples mentiras, a pesar del adoctrinamiento masivo de los últimos 30 años.

  4. Molt bo el toc d’humor!!

  5. El gos de l’alcalde te molt més seny que el seu amo.

  6. Con todos los respetos, porque uno no es catalán: si durante siglos, esto es con todo el poso de la Historia, con todo el respeto de generaciones, con todo el consenso de habitantes la bandera de Cataluña ha sido la cuatribarrada, sin meterme de donde viene, ¿a que viene ahora crear un nuevo símbolo, claramente inspirado en la bandera cubana? ¿Van a separarse los catalanes de su propia Historia o en realidad lo que quieren es separarse de sí mismos? Que alguien me lo aclare; a los que no somos catalanes todo esto nos parece demencial. De paso quiero recordar que, tras la Guerra Incivil y la Segunda República, muchos de los republicanos honestos, lo mejor de la II República, los Pérez de Ayala, Marañón, Ortega y Gasset, Azcárate, Valdecasas, Giner de los Rios, etc., manifestaron su pesar por aceptar la bandera con la franja morada; eso hacía que muchas personas que al menos no hubieran sido contrarias a la República se apartaran de ella porque se les robaba su Historia, el heroísmo de sus ancestros, el cariño y respeto a unos colores y a unos sentimientos. Pero los fanáticos son los fanáticos. Todo lo quieren nuevo, todo lo quieren romper. Y en efecto, las cosas acaban rotas.

  7. L’estalada va sorgir a Cuba.

Deja un comentario