Ningú a Espanya parla així. I ningún no ho diu, a més a més, al costat dels sepulcres dels Comtes de Barcelona i Reis d’Aragó.
Sembla que això va de debò. Passi i gaudeixi de Somatemps.
Categories: Huid del nacionalismo, Mejor juntos
Sembla que això va de debò. Passi i gaudeixi de Somatemps.
Categories: Huid del nacionalismo, Mejor juntos
Qué pena que esta exposición tan brillante solo llegue a una minoria, mientras el discurso oficial secesionista se aprovecha de los medios institucionales para llevar su mensaje de odio a todo lo español hasta el último rincón de Catalunya.
Los secesionistas quieren cambiar la situación política actual, y para ello todo vale.
Nosotros ls catalanes y españoles, solo apoyaremos lo que la mayoría de españoles deseemos cambiar, por lo tanto no tenemos necesidad de mentir. Es responsabilidad de los ciudadanos comprobar la información que reciben de las dos partes y decidir quien miente.
¿Podrán hacerlo de forma objetiva?.
M´ha agradat , qui és el paio que parla tan bé? Visca Somatemps!
Si, certament s’han dit les veritats que més fan mal als inventors de passats mítics que mai van existir i futurs enganyosos que mai arribaran. Algunes frases són antològiques. Per això reitero la meva pregunta: On han estat vostès fins ara?
Doncs a casa mirant com ens adoctrinaven…. pero la paciencia te un limit.
I vostè on ha estat Xavier? Au , digui, on? Al futbol? Als toros? a passejar el gos? a can feina? Apa, espolsi ja el victimisme de la gepa i a treballar per Espanya coi
Si si, molt be, molt be, pero una mica tard e senyors? Es cert que s benvinguda aquesta dosi de veritat i de realitat, pero a l’ultim moment. El propi nom de l’associacio ja ho diu. En tot cas, amb consulta o sense, tot el que se s’esta fent per retrovar la veritat oculta o tergiversada per un nacionalisme contra la realitat i la historia es ja una tasca per sempre. Aixi doncs amb tota la força de la veritat toca desfer l’ocea de mentides.
Visca Catalunya dins d’España, tots junts ho ferem possible. L’enhorabona!!!
Mol bé! Questa es la veritable historia. Toy lo dit està fonamentat en datos fefaents.
Felicitats. Emocionant exposició. Als separatistes i als separadors els derrotarem desde el catalanisme hispanic. Visca Catalunya!!!!