Cae el mástil de hormigón y vuela la cubana de Palau de Plegamans.

El pal s’ha esberlat per vergonya davant el menyspreu popular.

palau

palau2

El 26 de enero, la ANC decidió que Palau Solità i de Plegamans era suyo, y porque la Forcadell lo vale colocó un mástil con la cubana a la entrada del pueblo. El objetivo de la ANC es sembrar Cataluña de cubanas, sabiendo que la familiaridad hace el cariño. Pero esa misma noche voló la cubana de Palau, muerta de vergüenza por el desprecio de los vecinos.

La ANC, creyendo que Cataluña es suya y puede batasunizarla con símbolos de división y enfrentamiento, colocó otro mástil. Esta vez de hormigón. Los habitantes de Palau pasaban a su lado con menosprecio. Los perros acudían a orinar en el mástil. Los niños le lanzaban piedras y burlas.

Anteayer, la cubana no aguantó más y voló. Dicen que la vieron en dirección al vertedero. Al mástil de hormigón, abochornado, se le partió el corazón y se tronchó como una caña.

Poc a poc, el poble català es va alliberant de cubanes i símbols de confrontació. I els vilatans poden tornar a viure lliures, sense haver de sofrir imposicions polítiques a l’espai públic. Va tornant l’amor. Diuen que a la base del màstil han trobat pintada un cor amb una frase: “T’estimo, Xari”.

bastoncillo



Categories: Catalunya de tots

Tags: , , , ,

11 comentarios

  1. Si fué construido desafiando a la naturaleza y con falta de diseño en el elemento portante (mástil), con los elementos de composición suficientes tanto de acero como de hormigón. Era predecible el suceso ante o después en el tiempo.

  2. Vaja, s’estan multiplicant les notícies de cubanes avergonyides!

    • Ho comentava amb un amic, i és veritat. Realment l’independentisme està guanyant. Pensavem que després del 11-S del 2012 hi hauria algún tipus de moviment civilitzat unionista. Quelcom que contrarestés l’independentisme desde la societat civil. Però no. Només sorgeix gent com vostès, bramant per la violència i aplaudint cada acte violent que porti la marca Espanya. I el que és evident és que això se’ls escaparà de les mans. No tenen un discurs alternatiu a l’independentisme més enllà de la rancúnia del que se sap perdedor. I és per això que ho tenen ben pelut.

    • Ferran perdoni, l’independentisme no esta guanyant, mes be ens l’estan imposant, que no es el mateix.

    • Tens tota la raó, barcelonina, i, a mes a mes, amb els diners de tots nosaltres (“subvencionat”, ara es tradueix per “societat civil”). Això si, ells son molt pacífics, civilitzats, demòcrates i del “bon rotllo”, sempre i quan siguis un “dels nostres” (dels seus), es clar. Ah que penses diferent i poses sobre la taula les seves mentides, les seves falsificacions històriques i creus que la primera regla de la democràcia i del Estat de dret es respectar les lleis, llavors venen amb el gran discurs del secessionisme, ple d’arguments: fatxa, espanyolista, botifler, opressor, desarrelat, Espanya ens roba,…..ahh, i ara també un de nou: la rancúnia del que se sap perdedor…

  3. ¿HASTA CUÁNDO LAS CUBANAS DE CALDES DE MONTBUI ? A la entrada del pueblo, en una rotonda, hay varias.

  4. basta de cubanas nuestra bandera es la senyera y la rojigualda

  5. LA PRENSA de estos días ha publicado que aun las VENTAS DE CAVA no han superado el “bache” provocado por el BOICOT AL CAVA CATALÁN EN EL RESTO DE ESPAÑA, es así como piensan los memos independentistas ayudar a los cavistas más importantes de España, o sea los de Sant Sadurní?

  6. Son calcos a escala local de Franco..Mismas expresiones, mismos métodos, manipulación de la historia..Si tan demócratas fueran lo primero habría sido cambiar la ley electoral..45% de abstención… ¿ Kién está representado…?

  7. ESTOS IMBÉCILES DE LA ANC, SE ESTAN CARGANDO LO MAS BONITO DE CATALUÑA, SU LIBERTAD DE OPINIÓN Y SU DIVERSIDAD. ¡¡SON UNOS NAZIS.!!

    • En sant Sadurni d’ANOIA HAY UN HERMOSO MÁSTIL CON UNA MIERDA DE TRAPO ESTELADO QUE ESTÁ DESPRESTIGIANDO EL PUEBLO. Es que en la tierra del cava no hay españoles que ayuden a volar ambas cosas, sobre todo la caca que embadurna la Rambla

Deja un comentario