Que venen els Reis!

Arriba la nit més joiosa de l’any.

“Segons la tradició, els tres Reis d’Orient van restar satisfets i tan joiosos d’haver pogut adorar i admirar l’infant Jesús, que, de retorn a llurs països, van repartir entre la gent que van trobar durant el curs del llarg camí tot allò que portaven, com  un gest d’expansiva alegria. I, en record d’aquesta joia reial, cada any es reprodueix llur gest generós i es prodiguen els presents portats pels Reis (…)

Dels tres Reis, l’un és ros perquè és d’una terra on tota la gent és rossa; un altre és negre per la mateixa raó que el seu company, i el tercer és blanc, no pas perquè sigui vell; tot al contrari, precisament és el més jove de tots. Però heus ací que al moment d’arribar a Betlem i veure la gran resplendor que sortia de la cova, afanyós de poder ésser ell el primer d’adorar, va apartar a empentes els seus companys que el precedien a fi de poder-s’hi posar al davant. El Jesuset, com a càstig perquè abusava de la seva joventut, li va fer tornar ben blanques la cabellera i la barba, talment com si fos un vellet” (Costumari català de Joan Amades).

Que l’infant Jesús ens doni un cor de nen.

Dolça i reial Catalunya…



Categories: Huid del nacionalismo, Tradiciones

Tags: , , , , ,

5 comentarios

  1. Dola Catalunya, revista digital, en Cataluña.

  2. En Vic capital del califato de Catadisney, confluyen los catatalibanes separatistas y los talibanes musulmanes.
    Han intentado que el rey negro, sea un musulman de piel oscura, este año con los farolillos indepes ya han cubierto la cuota gamberra pero el año que viene le toca cuota moro-indepe.

  3. moderador pero si ni siquiera he mencionado a la Guardia Civil

  4. Feliz día de Reyes a todos!
    Que la ilusion, la creatividad, la fantasía nunca falte en nuestro quehacer diario…junto con la cordura, la cordialidad, el amor, y el buen entendimiento de todas las situaciones en este mundo! 😉
    Viva la Resistencia a las mentiras, la cultura, la inteligencia, las ansias d libertad y lucha por la verdad!!!😃

    • Feliz día de Reyes Zenaida.

      Nos esperan unos meses dignos de ser vistos con palomitas. Unos jueces van a hacer justicia con las leyes que nos hemos dado. Unos pocos secesionistas se van a quedar sin sueldo público.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.

A %d blogueros les gusta esto: