Una pintada a favor del jutge Vidal… o en contra?

Poc favor li fan al jutge de “la Vidala”.

vidal

El pare de la constitució nacionalista, “la Vidala”, ja té suports al carrer. Sembla que un veí de Can Caralleu se l’estima molt i ha decidit dir-li-ho públicament. No obstant, no li fa cap favor. “República catalana”, “Països Catalans”… llenguatge nacionalista expansiu i regressiu, que ens porta a un passat violent que volem oblidar. O potser no, doncs el pare i l’avi del jutge Vidal hi van participar; l’avi -falangista de primera hora- va ser guardonat amb la medalla de la Vieja Guardia.

Gràcies, veí de Can Caralleu, per aclarir-nos les coses.

bastoncillo



Categories: Huid del nacionalismo

Tags: , , , ,

3 comentarios

  1. Ciertamente no me parece apropiado que un juez, que debería ser imparcial, se proclame a favor de una postura, como puede ser la independencia o el nacionalismo español. Si tuviese que juzgarme, no podría estar seguro que su dictamen fuese objetivo.

    Creo que si se quiere ejercer como hobbie este tipo de actividades, debería haber sido un abogado o algún especialista desvinculado de la carrera judicial. A mi personalmente no me importa que alguien pretenda formular una redacción de una hipotética republica catalana, como tampoco me importa que alguien escriba un libro de lo que sea…

  2. Bon dia:

    Tal com van les coses, potser el jutge Vidal hagi decidit passar a l’acció directament, amb un pot de pintura spray. Potser es va fer un volt per Ca Caralleu per esplaiar-se.

    Salut!

  3. Cuando se es descerebrado, da igual defender al personaje que sea, mientras sea secesionista. Si “La Vidala” la hubiera hecho Carmen de Mairena, tambièn defenderìan “La Mairenada”. Son asì de simples y rùsticos.

Deja un comentario