Els catalanets paguem una campanya publicitària a la locutora de la Generalitat.
No sabem quant diners ens costa la campanya. Sí sabem el que ens costa la Mòniquatrecentsmil Terribas al Pepet i la Maria: €430.000 l’any si assoleix els objectius d’audiència. O sigui, que per tal que la locutora de la Gene pugui cobrar aquest dineral ara li paguem una campanya de publicitat.
Així funciona Caspalunya. No, als catalans no ens desperta la Mònica; potser als forcos (deixebles de la Forcadell) sí, però no als catalans. Als catalans la Mònica ens diu mentides, ens manipula, ens incita a l’odi i ens provoca vergonya aliena. I tot per un souet públic de €430.000 l’any en plena crisi.
A mi em roba la Mònica.
Categories: Huid del nacionalismo
No tienen vergüenza estos funcionarios de lujo.
A ver dónde en la empresa privada se cobran estos dinerales sin presentar beneficios reales y contables.
Unos han colocado a sus familiares y amigos en estas prebendas con la excusa de la nación y el prucés. Otros han hecho lo mismo con la excusa de la progresía…
Pero aquí, los que vamos de paganos somos nosotros, que nos extorsionan a base de impuestos y nadie se preocupa de que las cosas funcionen.
Luego se quejan de que venga PODEMOS, que como ángel vengador, se encargue de castigar a estos ladrones en las checas del pueblo o en las tapias de los cementerios.
Como antaño.
Mónica debería toca la Ar mónica.
si només ens robés la mónica…
Tens raó Joan;pero per a retallar el «xocolat del Loro»,haurá que primer anar retallant «Loros també.¿No creus?
Hay que reconocer que el apoyo que dan al régimen separatista catalán… esta bien pagado…
Te equivocas Zenaida.Toda esta «patulea»no son «materialistas»;lo hacen por que son «Grandes Patriotas».Pero ya puestos,un «patriota lo es «MAS» con el estomago y la «Buxaca»bien llenos.¿O NO?
No les queda otra a los mercenarios del prucés, les va el sueldo en el empeño.
Si en las próximas elecciones conseguimos echarlos democráticamente, también nos libraremos de todos estos parásitos tan bien pagados.