Los carteles de la ANC no duran en las calles de Barcelona

Separatisme? Els barcelonins n´estan tips.

estripat

Als estudiants de la Ronda de Dalt de Barcelona no els hi agrada el comecocos de l´ANC

Artur Mas ha aconseguit que la Generalitat sigui només el govern dels catalans nacionalistes: després d´arruïnar-nos dedica els cèntims a subvencionar campanyes polítiques que divideixen els catalans i desfan la convivència. El sectarisme és total, el rebuig de la majoria dels catalans, també.

La ANC es el brazo político del separatismo. Su financiación es un misterio, pero apuesten a que los millones de euros que se está gastando en la campaña de marketing más brutal de la historia de Cataluña salen de su bolsillo y acertarán.

Ocurre que los catalanes estamos hartos de su adoctrinamiento. Por eso los carteles de la ANC no duran ni un par de horas en las paredes de Barcelona. Els barcelonins fan neteja immediata.

Dolça i empipada Catalunya.

bastoncillo



Categories: En el Butifarrèndum, Huid del nacionalismo

Tags: , , , , ,

15 comentarios

  1. desde luego hay videos de estos de anc que son de vergüenza ,dicen que solo son catalanes los que hablen catalán los de habla castellano son colonos no catalanes y mas lindezas.que ascvo me dan .señora forcadell a mi casa no vengan les espero con la escoba

  2. Y Sigue el pensamiemto magico. Como pueden pedir que salgan a las 6 Del trabajo? Eso es ridiculo.

  3. ¿Qué país del mundo avanzado consiente este despilfarro por parte de un organismo del Estado?. Seguro que no es Francia, ni Reino Unido, ni Alemania, ni Italia, ni Estados Unidos ….. . Esto no deja de ser una corrupción política. ¿Dónde está la oposición no nacionalista? ¿O Manos Limpias? ¿ O el Estado con la fuerza de la ley?.

  4. A Sebas.
    Mejor que exijas a la Generalitat, Reducción de gastos , Reducción de deuda, y así habrá dinero para Sanidad y Educación.
    Y si dejamos de pensar en la secesión y nos dedicamos a buscar oportunidades, seguro que reduciremos el paro.

  5. La verdad es que sufrimos un constante acoso de propaganda nacionalista,una continua y despilfarradora contaminación masiva de ese amarillo ictericia

  6. Hi ha algu que em pugui explicar com tot aixo no es pot investigar i saber qui posa els diners? es evident que tota aquesta parafernalia val un ull de la cara o mes. Els diners sabem que surten dels nostres impostos…perque no ho denuncien els partits no necionalistes davant la justicia? el paseig de gracia es ple de cartells en un costat anuncien una exposicio..i de l’altre el vull votar….la pedrera tapada amb un immnes cartell….son diners del barcelonins posat a disposicio de l’ANC. i despres diuen proces participatiu si son ells mateixos tota l’estona la gent no esta per aquest ball…no hi ha dret

    • Ells et diràn «ho paguem tot l’ANC». AIxó es IMPOSSIBLE, una simple entitat es impossible que pugui costejar tota aquesta barbaritat en publicitat que estàn fent, es evident que algú el dóna de menjar, i ja et pots imaginar qui, o sigui TOTS els ciutadans opinin com opinin, cosa per cert, mès propia de països com Corea, ni els principals equips de futbol, ni els principals parits polítics es gasten la barbaritat en publicitat com ho fa l’ANC.
      Estic segur que d’aquí a uns 5-10 anys, l’ANC i la Generalitat del Sr.Mas hauràn de donar explicacions al Tribunal Europeu, i així quedaràn retratats davant del món qui realment són aquests que s’omplen la boca de «democràcia».

  7. Sí, pero ya se han gastado un montón de millones de nuestros impuestos y ya han hecho su función propagandística y de marcar terreno los cartelitos.

  8. Cap problema, hi tornarem, tants cops com sigui necessari i fins la Victòria!!

    • Doncs torneu torneu, que us estarem esperant!!!

    • Barcelonina; genial como siempre. Vuestros hermanos, de las demás regiones y nacionalidades os apoyamos. Un saludo !!!!

    • Per qué desprès digueu que es un «procès del poble», i que no teniu diners per serveis bàsics i donar de menjar als catalans, peró si per propaganda pagada per tots ( qué ningú es creu que vosaltres solets podeu assimiu aquest cost brutal de publicitat que feu, major fins i tot que els grans equips de futbol). Aixó ús deixa en evidència que realment sou, i quin es el vostre objectiu ( és a dir, la indepèndencia per qué els polítics que ús pagen tinguin més poder, i ús dóni mès calerons, el benestar que ús ompli la boca en que nomès s’aconsegueix amb la «indepèndencia», ús importa gens ni mica, i si no es així, a predicar a l’exemple, i us gasteu aquest dineral que ús donem entre tots, en polititzer els nostres carrers).

    • victoria???,anda esta es una vividora de dinero publico y a i no me da la gana pagar con mi dinero ,osea con el de los barceloneses esta chorrada ..si quieres independencia y butifarrones la pagas tu

  9. Ni en las Cornellá ni en las de Hospitalet ni VIladecans…

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.