Creen un grup de Facebook per a evitar l’expansionisme nacionalista.

Es diu Unió Cívica Autonòmica, i rebutja la declaració anexionista del Parlament català del passat 27 de setembre.

països catalans

La declaració del Parlament demanava «el reconeixement dels països catalans com una realitat cultural, lingüística i històrica compartida entre els seus diferents territoris».És a dir, allò que els nacionalistes no volen reconèixer d’Espanya ho demanen pels inventats «Països Catalans».

Què va fer el PSC, filial del PSOE a Catalunya? Evidentment, va impulsar i donar suport a la declaració nacionalista. Coses que passen quan un no sap qui és ni on va.

La comunitat de Facebook diu que «pretende reunir a toda persona o entidad que quiera manifestar su rotunda oposición a los Països Catalans y con ello, evitar la anexión política que el movimiento catalanista pretende llevar a cabo sobre los territorios de lengua catalana ubicados en otras Comunidades Autónomas españolas (Baleares, Valencia, Aragón y Murcia) o países (Andorra, el Rosellón francés, y la capital italiana de la isla de Cerdeña, L’Alghero)».

Sembla que la gent ja no calla davant el nacionalisme. Benvinguda, Unió Cívica Autonòmica!

bastoncillo



Categories: Huid del nacionalismo

Tags: , , , ,

5 comentarios

  1. FIN AL IMPERIALISMO CATALÁN!!!

    FIN A LA IMPOSICIÓN DEL CATALÁN!!!!!!!!!!

  2. Son «bobos»tan fanatizats,que no es donen comte de que están cavant la seva propia «tumba politica»es tal el rebuix que desperten a les comunitats veines que Esquerra Republicana de Catalunya,va crear una «franquicia»al Pais Valenciá.La «franquicia»se ha canviat el cognom «Catalunya»per «Pais Valencia»en un intent de apartase del catalanisme que sols desperta rebuix y rechazo en qualsevol lloc.Un membre del partit proxim familiarment me contava el seu desencant,per que veu que per el cami que van;desapareixen com a partit en Valencia.Yo li recomane a tots que ens repasen la historia de ERC,y voran que els aguarda en el futur.Per començar son responsables (recordem el nefasto «Tripartit»)de la ruina actual de Catalunya.

    • No es «País Valeciá» es Comunidad Valenciana o en todo caso como sigue siendo un Reino cuyo título ostenta el Rey de España, Reyno de Valencia

    • Muy bien Enric: Las cosas por su nombre. O Reino de Valencia (denominación histórica) o Comunidad Valenciana (denominación política). Nada de Países Valencianos, invento de colonialistas catalanistas independentistas o vulgares vicarios de ERC; siempre hay un Quisling o un Pierre Laval en cualquier lugar al servicio de otros. Aunque los resultados que obtienen son para que pensaran si no les conviene dedicarse a otras cosas. Claro que lo mismo pasa en la zona sureste de Francia donde intentan colarse: de fracaso en fracaso hasta la desaparición final. En Valencia los catalanistas están «refugiados» en la Universidad, especialmente en Letras y en organismos directamente vinculados a la «Gene» de Cataluña. Claro que mirando los datos universitarios de España, no debería de preocupar en absoluto que ocupen cargos universitarios. Daría igual si fueran comanches o sólo hablaran urdú. Poco van a aprender los alumnos de ellos. Con mis disculpas para los profesores que tengan vocación de enseñar y no de medrar en política.

  3. El que vaig dir ahir, cada cop ens semblem mes al impiri pechenego, un poble amb males relacions amb tots el seus veins, tancats en si mateixos i sense cap futur.

    Cada cop que sento parlar dels paisos catalans en retrotrac al auge imperialista, que sembla que es al que vulguin tornar aquest analfabets separatistes, al derramament de sang a tota europa i les guerres pels els terruños.

    Quina colla d’inutils poden donar suport aquestes merdes i despres fer-se pasar per ciutada del segle XXI.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.