La xuleria casposa de Rull

Per aquesta colla la secessió és l´unica sortida per evitar la Justícia.

xoriços

Com a la peli de Tarantino pero amb molta caspa

 

Josep Rull, el talibà de Terrassa, és el nou número dos de CDC. No sap el que és treballar, car ha passat tota la vida a la política, on tampoc se´l coneix cap mèrit especial excepte ser amic de l´Oriol Pujol. Fa uns anys quan la gent del seu propi partit encara tenia seny, l´anomenaven «fundamentalista nacionalista«. És conegut que ha endollat a la seva dona a la Generalitat.

Fa uns mesos arribava al jutjat tot acompanyant el seu mentor Oriol Pujol, un dels tres fills imputats de l´ex Molt Evasor. Ho feia amb tarannà xulesc, arrogant, desafiant, absolutament caspós. El mateix estil autoritari d´en Pujol pare (el de l´»ara no toca pagar impostos«). S´han cregut els amos i han enfonsat Catalunya.

Què farà en Rull amb CDC? Batasunitzar encara més. Acostar-s´hi més a ERC. Seguir enganyant la gent.

Què farà amb Catalunya? Més ruïna i divisió. Més corrupció. Més Caspalunya.

Què farà Catalunya? Deixar de votar Convergència. Adéu Rull. Hola llibertat.

admin-ajax.php



Categories: Huid del nacionalismo

Tags: , , , , ,

6 comentarios

  1. Hace pocos días Rull, declaro; no caer en los mismos errores del 34, pues tiene razón, este «pitufo» el error ha sido después de 112 años y dos repúblicas reconocer el nacionalismo catalán y vasco, sería hora de una vez desterrar los nacionalismos y este presidente de gobierno que nos toca padecer, y con la connivencia judicial no aplicado el código penal (incitación a la sedición) tuviera valor llegado el caso de aplicar el 155 y el código penal, así tal vez los vascos se lo pensarían

  2. Estoy intrigada porque cuando intento ver alguno de vuestros vídeos no consigo que se oiga nada. ¿Podría ser un boicot? No me fío de nadie en estos momentos. Es una anomalía que no se produce cuando salgo de Dolça Catalunya. ¿Alguien podría contestarme?

  3. jajajaja el Josep Rull, tiene un ojo de alcón… pierde 3 elecciones y se busca como padrino al chorizo del Pujol.

  4. Discrepo sobre que no se’l coneix cap mèrit especial. En Rull mereix estar al Guiness: A Terrassa, s’ha presentat 3 vegades com a cap de llista de CiU a les eleccions municipals: 2003, 2007 i 2011, i les tres les ha perdut davant d’en….. Pere Navarro! No em direu que això no es tot un mèrit, no crec que ningú més pugui dir que en Pere Navarro l’ha guanyat en 3 eleccions seguides.

  5. No va a ser fácil acabar con tanta caspa: no hay champú suficiente. A los chulos se les domestica en la trena, y allí tarde o temprano pararán estos imbéciles enriquecidos.

  6. Dos horas y media negociando? Si fue para hablar de Catalunya es poco tiempo, si fue para hablar «de lo suyo» para que no le pase como a Don jordi, es suficiente. Pues Nada D. Mariano, se despidió, si algún día va por Catalunya no olvide pasarse por mi masía y tomamos pa amb tumacat y calçons, eso sí, hagalo de forma discreta.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.