S’encela la cubana de Vic i al pal se li parteix el cor de pena.

Els veins celebren l’alliberament de l’espai públic de símbols ideològics que divideixen el poble.

vic1

vic2

L’ANC va convèncer l’alcalde nacionalista de Vic per batasunitzar l’espai de tots, envaint-lo amb símbols foranis. Van muntar un acte d’exaltació nacionalista, on l’alcalde va posar fins i tot la guàrdia urbana al servei de la seva ideologia. Volien convertir la Plana en Osonenland.

Tot i que el pal està al costat de la caserna dels Mossos, la cubana no suportava més els insults i els esguards menystenidors dels catalans de tota la vida. Arribada la primavera, la cubana va veure un estol de germanes volant per la Plana i se’hi va encelar amb elles. Ara les han vistes a Finisterre, aiguant la terra amb les seves llàgrimes mentre tornen a Cuba. Al pal, pobrissó, se li ha partit l’ànima de pena.

bastoncillo



Categories: Catalunya de tots

Tags: , , , ,

9 comentarios

  1. Només li veig un problema a aquesta onada de caiguda de cubanes. I és que segur que els rucs de la ANC segur que tornaran a posar cubanes i les paguem entre tots. Grans gestos que espero veure’ls aviat pel meu poble

  2. Y aun van diciendo que no se ha roto la convivencia entre catalanes . Mentirosos interesados ¡¡

  3. Querido la noticia que nos has dado me dejado gratamente muy impresionado ya conozco perfectamente Banyoles y el pensamiento de sus gentes yo vivia Serinya. El adesivo del Ruc catalá nacio en Banyoles. Gracias algo empieza a moverse un saludos!!!!

    • En Serinya hay una cubana a la entrada del pueblo. No es fácil su desalojo por la manera en que está puesta. La que hay en la entrada de Banyoles es más accesible al estar en una rotonda. Esperemos verla caerse pronto de vergüenza. Si, algo empìeza a moverse por la Garrotxa y el Pla del Estany. Saludos.

  4. Saliendo de Banyoles por la carretara hacía Olot, a medio kilometro aprox. y a mano izquierda dirección a Olot hay una caseta a la que habian “decorado” con una cubana. Hace unos días un grupo de Banyolins hartos de la prepotencia nacional-separatista rectificó los colores de la cubana convirtiendola en una bandera de España. Hoy mismo puede verse actualizada con un gran Visca Espanya y un Viva Cataluña. Una gozada que recomiendo a todos los amigos de las rodalias para que admiren ese artístico mural en el corazón de la Cataluña profunda dominada por el nacional-separatismo que tiene atemorizado a todos los que no son de la parroquia.

  5. LA CUBANA DEPRIMIDA,
    con su estrella solitaria,
    se desprendió de la cuerda
    y emigró hasta la cloaca.
    El mástil, que en grandes nupcias
    con ella el edil casara,
    partido por la mitad,
    sobre la tierra expiraba.
    Así terminó el delirio
    de alguna gente insensata
    colgando trapos espurios
    que la sociedad rechaza.

  6. Con todo lo que podria ser Vic, si no fuese por la estupidez nacionalista.
    En tiempo tubo su oportunidad y se hubiese podido convertir facilmente en la tercera ciudad de Catalunya, pero la terquedad de sus dirigentes unida a su extrechez de miras, la ha dejado donde la encontramos hoy

  7. No m’ho puc creure!!!!! A Vic!!! Bressol de l’ independentisme mes dur!!! Ara si que començo a veure una mica la llum!!! Felicitats viguetans de seny, demostreu que quan convé seguem cadenes!!!

  8. Las jineteras Muriel y Forcadell, ¡váyanse!

Deja un comentario