El nacionalisme no és l’única superstició que promou l’ajuntament de Barcelona.

Xavier Trias estimula la tensió nacionalista i ara ens en vol guarir.

la foto

En Xavier Trias vol que “connectem amb la nostra energia vital per alleujar les tensions i l’estrés”, i ens ofereix classes de reiki als gimnasos municipals. Aplicat a en Trias, el que diu que “no sóc independentista però votaré independència”, es pot interpretar de dues maneres:

1) en Xavier Trias es sotmet a reiki diari per alleujar les tensions d’aquesta contradicció;

2) en Xavier Trias, que com a bon nacionalista ha canviat la fe en Déu per la fe en la “nació”, segueix l’adagi d’en Chesterton: qui deixa de creure en Déu, passa a creure en qualsevol cosa.

De tota manera, això del reiki sona a conya bruixota. No seria millor deixar d’excitar la gent amb l’espanyansroba, “no ens estimen”, “ens volen aixafar”, “ens volen residuals”, “ens espolien”, i deixar que els ciutadans visquem en pau?

dolca2



Categories: CATchondeo, Huid del nacionalismo

Tags: , , , ,

1 comentario

  1. Simplemente el REIKI es una oración de la religión NEW AGE, de origen satánico. Los cristiano condenan al REIKI por demoníaco,

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.