Mas s’ha tornat boig: més proves

El problema és que ho fa amb els nostres diners.

mas-barretina

En comptes de treballar pel benestar dels catalans, l’embogit Artur Mas es dedica a “crear estructures d’estat”. Demà dijous presentarà la Xarxa de Tributs Catalans, perquè això sí, amb la independència pagarem impostos a dojo per tal de mantenir un futur estat quebrat (on els nacionalistes viuren de luxe i la resta miserablement).

Quan a Catalunya no hi ha diners per hospitals i escoles, Mas ens presenta un “xiringuito” amb, atenció:

  • 53 oficines, ampliables a 150
  • 7.000 funcionaris
  • 200 inspectors
  • 400 millons de pressupost

I això per a gestionar els mateixos impostos que la resta de comunitats autònomes. Quin disbarat!

És urgent: el Sr. Mas necessita una camisa de força i que el tanquin a una cambra de seguretat amb un Monopoly i un Stratego perquè pugui jugar a ser Estat. I no descartin un barret de Napoleó.

dolca2



Categories: CATchondeo, En el Butifarrèndum, Huid del nacionalismo

Tags: , , , ,

6 comentarios

  1. Perdón por lo de cucarachas! pero si no le gusta este lugar, no entre, vaya al de sus paisanos sectarios, que ahí seguro que la animaran con pompones! Y le aplaudirán sus grandes frases hacia nosotros,se ara famoso, corra! corra! que le aclaman los NAZIonalistas!

  2. La verdad que gente como usted, ni molestamos en contestarle, por eso no le diré nada más, por lo menos yo. No me gusta contestar a las cucarachas.

  3. Els de ciudadanus sou uns marranus! Vinga ara canseu-vos de contestar ignorants i traïdors de la vostre història.

  4. No nos engañenos, los de gestionar todos los tributos en catalunya y se la ultima instancia recaudadora, no es para priorizar las estructures d’estat.
    Es uno de los intereses del govern y de la bruguesia catalana, porque pensarlo por un momento, si son ellos los que vigilan el trafico de capitales y son ellos los que fiscalizan sin dar explicaciones, tienen via libre para tener en Catalunya todos sus capitales que ahora mismo tienen en Suiza, Liechenstein o las Caiman, en las mismas condiciones y con la vista gorda de la “hisenda catalana”

  5. Lo que no entenc es perque desde Madrid amb l’apoio d’Europa no el paren

  6. Este solo? están todos! como maracas señores, Junqueras diciendo con parar todo! creando una lista de buenos y malos catalanes etc… No eres digno, de llevar la barretina de los catalanes mequetrefe. Dices que estaríamos mejor todos separados, no? sobretodo tu y los tuyos, a costa de todos los catalanes, verdad? Llevando la pasta a Suiza y otros paraisos verdad? Para esto quieren la separación, para vivir como un dios. Menudo vividor estás echo! tu y los tuyos!

Deja un comentario