Confirmat: la cervesa «Estelada» es produeix a Txèquia.

Un producte ideològic que «duu la terra catalana al cor»… i els diners a Txèquia.

estelada_rossa

Ho vam publicar el passat mes d’octubre en exclusiva. Ara l’empresa ha confirmat a Dolça Catalunya que la seva varietat Estelada Rossa «certament es produeix a Txèquia per les necessitats de producció que requereix el projecte«. L’empresa tampoc confirma que la seva varietat principal es manufacturi a Catalunya: parla de «Països Catalans». Esperem que confirmin aviat aquest punt.

Curiosament, els fabricants d’aquesta cervesa fan servir com argument de venda que «el nostre no és només un producte, sinó un projecte i un compromís real amb el país, la llengua i la cultura catalanes». De fet, la cervesa porta un dibuix de Sant Jordi i el drac, el mapa de Catalunya, València i Balears (els «Països Catalans» a la narrativa nacionalista), dues estelades, i hi diu «la nostra cervesa».

La cervesa, fluixeta i destrempada, es ven com «la beguda d’aquells qui duen la terra catalana al cor». L’empresa té un compromís: «donar el 50% dels beneficis a organismes i entitats que defensin la llengua, la cultura i la llibertat del poble català». Dolça Catalunya encara no ha rebut ni cinc.

Es il.lustratiu veure com el nacionalisme es converteix en un objecte comercial… que es deslocal.litza i crea riquesa i llocs de treball a Txèquia.

dolca



Categories: CATchondeo, Economía

Tags: , , , ,

2 comentarios

  1. Ya es el súmmum de los despropósitos. Parece que quieren meternos el separatismo hasta en la…cerveza!. No tiene bastante con las banderitas esteladas y los churros amarillos que pueden verse por todas partes, que ahora ya llaman «Estelada» a una cerveza. Otra tontería del «prussés»…

  2. El separatismo miente hasta en la cerveza!!!!!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.