Què hi fa la Rakosnik a l´Índia?

Els Presidents de l´empresa privada no solen viatjar amb la dona per negocis.

mas con rakosnik en india

-“Has vist Helena on et porto de viatge?”
-“Ai el meu home, que n´és d´important”

I molt menys la fan participar en reunions de feina. Sembla que a la Gene no hi ha retallades ni en sous ni en viatges. Algú li hauria de dir a en Mas que ni la seva dona és Michelle Obama ni la Gene té pressupost per això. Però ja se sap, Espanya ens roba. A gastar i a pasar-ho bé que són quatre dies.

dolca



Categories: CATchondeo

Tags: , , ,

3 comentarios

  1. Y además tiene a 2 de sus 3 hijos enchufados en la Generalitat o el Ayuntamiento de Barcelona . Le pagamos las vacaciones, las manis, la tele, la radio y encima la nómina de sus hijitos.

  2. Esta Señora es la “jefa” de la Feria de la Infancia y de la Juventud en el cementerio de elefantes llamado Fira de Barcelona. Como supongo que no lo hará gratis y que fue nombrada al subir el maridito al poder; me imagino que no se tratará de tráfico de influencias ¿verdad?. Por cierto que sabe esta señora de la infancia y la juventud en una Cataluña gobernada por un degenerado que gasta 17 millones de Euros en matar (si, si MATAR) a la infancia y la juventud mediante convenios con clínicas de abortos?.

  3. brutal el comentari. Estic 100% d’acord. Es per flipar. Aquesta gent es creu que els diners publics son seus. Quins collons! En una empresa privada no duraban ni una setmana

Deja un comentario