Recuerde: el nacionalismo siempre, SIEMPRE, es separatista. Para Cataluña eso del nacionalismo era algo extrínseco: els catalans no teníem dubtes de qui érem i no necessitàvem que cap ideòleg ens digués que ens havíem de fer un idolet amb la… Leer más ›