Carta d’un dolço al mossèn de Ripoll

Un pare de família s’emprenya amb el  nacionalisme del mossèn.

cubanas campanarios

El nacionalisme és una ideologia del segle XIX que substitueix Déu per lanació. Molts capellans semblen servir l’idolet amb il.lusió, pensant que fan un bé mimetitzant-se amb la ideologia del poder i accelerant l’assecament espiritual del Catalunya.

Hem rebut còpia d’una carta enviada per un jove pare de família a un d’aquests capellans:

Benvolgut Mn. Melitó,

Vista la gran (per tamany, doncs per significat fóra bona la seva crema) bandera estelada que durant llarg temps ha estat, o imagino segueix estant, penjada de la sagristia de l’entranyable Monestir, crec interessant llegeixi aquest article:

https://dolcacatalunya.com/2015/11/18/gracies-bisbe-novell-la-cup-quita-sustituye-los-nombres-religiosos-del-callejero-de-berga-por-matacuras/

No sóc pas de Ripoll, però em vaig veure ofès per la seva gratuïta iniciativa, mentre em trobava de visita amb la família i amics i decidíem anar a missa setmanal ja farà un temps.

(Penjar o permetre penjar una estelada de aprox. 4×5 metres a la façana de la sagristia no és propi del càrrec que vostè ocupa)

Realment, aquesta és la gent a qui vostè no dubto dona suport??

Li recordo que Nostre Senyor, no té colors.

Passi un bon dia.

Molt cordialment,

XX

Dolça i paganitzada Catalunya…

bastoncillo



Categories: Alma, Huid del nacionalismo

Tags: , , , ,

5 comentarios

  1. Yo definitivamente he renunciado a ser católico, al ver cómo la iglesía católica catalana en vez de promover la paz, la solidarida, el amor y la fraternidad, SÓLO PROMUEVE EL ODIO CATALANISTA

  2. Excel·lent!!! Fora draps bruts d’edificis públic i dels confesionals!!!

  3. el cura no quiere que le quemen la iglesia… ya sabe como se las gastan estos nacionalistas..

  4. Los romanos eran auténticos invasores en Judea y al Fundador de la religión a la que pertenece este religioso le mostraron una moneda del Jefe del Estado de Roma, o sea del invasor preguntándole a quién debían obedecer, y respondió: «dad al César lo que es del César y a Dios lo que es de Dios». Ésto que es de primer curso de catequesis lo tienen olvidados muchos curas catalanes y algún que otro obispo y cuándo Pedro los reciba en la entrada del Paraíso estas acciones antireligiosas por discriminatorias estarán en la lista de sus actos reprobables en la vida por alejados de la doctrina impartida por el Fundador y por impedir con estas acciones de marcada opción de política terrenal dedicarse a su auténtica función, a saber, dar testimonio de la vida de quién la dio en la cruz por ellos.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.