La poderosa francesa que vol trencar Catalunya.

Hostes vingueren que de casa ens tragueren.

Muriel Casals

Muriel, maca, t´has passat a gavatx?

Muriel Casals Couturier, la presidenta d´Òminum és filla de mare francesa i va néixer a Avinyó, França. La Muriel, divorciada, fregant els 70 anys, dedica els seus dies a gestionar les sucoses subvencions que l´Òmnium reb de la Generalitat (és a dir de tots nosaltres) per tal d´inventar diferències entre Catalunya i la resta d´Espanya i emmetzinar els lligams entre catalans.

Molts dels que som d´ací de tota la vida, amb vuit, setze o trenta dos cognoms  catalans, entenem que li agradi viure a Catalunya (aquí la Constitució Espanyola  garanteix la seva llibertat inclús per mirar de trencar Espanya) ,però ens demanem per què no marxa a la seva França per independitzar primer el Rosselló.

On per cert, ni tan sols hi ha autonomia.

dolca



Categories: Huid del nacionalismo

Tags: , ,

1 comentario

  1. Me gustaría ver a esta hija de francesa de Avignon, Couturier, que por cierto debió ver de niña como luce en el escudo de esa ciudad las barras de la corona Aragonesa, tan sólo intentar en la Francia de su mamá lo que está promoviendo en España: a esta quinta columnista «chauvinista» seguro que esa idea le parecería traición a la Francia de mamá que no considera respecto de España. Poca historia ligada a la corona aragonesa mamó de su mamá: sólo recordarle a las vecinas Montpellier-capital del reino de Mallorca en tiempos de Raimón L’ull y patria de María de Montpellier esposa de Pedro II de aragón y madre de Jaume I lo Conqueridor– o Aix en Provence, Arles, Carcasonne y Narbona luciendo en sus escudos y enseñas la cuatribarrada aragonesa.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

PROTECCIÓN DE DATOS: De conformidad con las normativas de protección de datos, le facilitamos la siguiente información del tratamiento: (leer)

  • Responsable: Edicott Consulting SL
  • Fines del tratamiento: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios.
  • Derechos que le asisten: cceso, rectificación, portabilidad, supresión, limitación y oposición. Más información del tratamiento en la política de privacidad.