Definitivament els nacionalistes han ben despertat els catalans senzills. Es qüestió de supervivència: o hablamos o nos callan para siempre. I hem decidit parlar. Y ud., dolço, ¿cuál será hoy su pequeño acto de dignidad? Dolça i parlanxina Catalunya…