Intelectual del Règim anuncia el «fracaso estrepitoso de participación» del 11-S

Los asistentes a la Diada de la Marmota son «animales bípedos de la tribu», dice Bernat de Dedéu.

Bernat Dedéu es otro de los llepasubvens del Règim. Ha trobat el seu forat en el paper d’enfant terrible, provocador i enginyós; recuerda a esos globos de colores que se mueren por subir al cielo y conseguir unos instantes de gloria popular, aunque su vocación es seguir atado a la muñeca del niño y desinflarse poco a poco junto a una foto del Club Super3. Però en Bernat no és pas un babau, tiene fondo y gracia. Lástima que su misión sea hoy conseguir cuota  de audiencia en el medio del Règim donde le toque, i no ho fa pas malament. Como ayer en un digital subvencionado, hablando brillantemente del «fracaso prodigioso» de la Diada de la Marmota:

«A pesar de les pregàries de l’ANC i d’Òmnium per multiplicar els animals bípedes de la tribu i omplir com per art de màgia els carrers de la pàtria, ni les manis descentralitzades ni la comptabilitat més creativa de TV3 podran dissimular el fracàs estrepitós de participació el proper 11 de setembre. Lluny de ser una mala notícia, que els independentistes oblidin desplegar l’estelada al balcó i canviïn la mobilització pel vermut (…) no empassar-se els continus xantatges emocionals dels líders sobiranistes. (…) La parsimònia d’un secessionista a casa, fatigat de l’enèsima jornada històrica i de viure en el perpetu tenir-ho-tot-just-a-tocar, serà la millor fotografia d’aquest tòrrid final d’estiu. (…)

La Diada serà un fracàs prodigiós perquè ensenyarà als polítics independentistes que els seus electors, a qui fa ben poc s’havia promès el vot de la teva vida, ja no aguanten més poesia i gesticulació. (…) La Diada serà un fracàs prodigiós perquè palesarà que no hi ha farsa major que no saber ben bé per què coi et manifestes«.

Sí Bernat, todo es una farsa y nos tratan como animalitos de una tribu. Pero el pobre Dedéu es delrègim y acaba explicando que eso no sucede porque la gente se vaya hartando del separatismo, sino porque se ha convencido de que habrá un referéndum, y por eso se irán a la playa con su bitercás. Au Bernat, allibera’t i viu la vida dolça, que la-tens-just-a-tocar.

Dolça i prodigiosa Catalunya…

bastoncillo



Categories: Huid del nacionalismo

Tags: , , , ,

20 comentarios

  1. Sólo sé que no sé nada es de Platón. Pero a éste individuo le viene al pelo, AndaluzErrante. De paso yo también soy andaluz. Fui «errante» en Madrid 15 años antes de volverme.

  2. Aquest noi es el Justin Bieber del prusés 🙂 LOLOLOL

  3. LO DE «ANIMAL bípedo de la tribu» me parece muy acertado

  4. ¿No será que se está acabando el broquil?Porque en muchos pueblos las esteladas que lucen ya son antiguas algunas se están descoloriendo,rompiendo y deshilachando por lo visto falta «money» para reponerlas

  5. Bernat, he de reconeixer que dins el mon separata ets dels mes coherents. Recordo una intervenció teva a La Rambla de BTV on et van posar a caldo la resta de separates perque defensaves un exercit catala i demanaves no enganyar la gent ocultant els costos de la secessió. Aixo s’agraeix despres de la manipulació constant a que estem sotmesos els catalans on ens venen constantment un pruses amb parada final a Catadisney. Si mes no crec que per culminar la teva actitud hipercritica amb l’establert no hi hauria un posicionament mes radical que despullar les miseries del pruses. Es quan hauries d’emprar veritablement les teves capacitats per enfrontar-te a qui manega les cireres a Catalunya. Sigues valent de debo Bernat! No fer-ho i criticar nomes la superficie del pruses esdeve finalment mera comedia. I oí que no vols ser nomes un comediant?

  6. Bernat, carinyu,, el problema dels teus polítics nacionalistes és que no tenen ni idea de com sortir del pou on s’han ficat…

    • Bernat, tinc un amic de la teva corda que diu: «si independencia, però que farem amb ella?»
      Quin es l’objectiu? La inde per la inde?. No es suficient… Perque la volem? Gelatdepostrecadadia = culpegatalseientdelsenyorroca !!!

  7. El Día de la Marmota iba mejorando conforme se repetía a causa de la experiencia, con este sucede todo lo contrario.

  8. Llamar intelectual a cualquier cosa ha rebajado mucho el sentido del término; ha pasado lo mismo con ‘de p* madre’: ahora lo es un tío, una tía e incluso un par de calzoncillos guay.

  9. No se puede gritar in-da-pan-densiá en el Camp Nou cada minuto 17 y 14, mientras ninguno de los socis que pitan el Himno Nacional de España se replantea sacar al Barça de las competiciones españolas sin caer en el bipolarismo. Esa esquizofrenia que se lleva pergeñando en Cataluña desde hace 36 años, tarde o temprano tendría que estallar. Aún no lo ha hecho, pero ya hay síntomas de que el nacionalismo ni vence ni convence. Los separatistas tienen terror al venidero día en que la sociedad catalana les dé la patada en el trasero que se merecen. La Diada mostrará a las claras que: los partidos nacionalistas están profundamente divididos, que los catalanes pasan de ellos, y que los iluminados que la celebren cada día son menos.

  10. ¡Hope! ¡Qué barato está el kilo de intelectual en Cataluña! Una carrera de Filosofía, antigua salida para los de más baja nota de la clase en mi antiguo bachillerato, algún libro y ¡hala!, ya tenemos un nuevo Aristóteles.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.