Es desfà la cubana de Calonge

A Sant Antoni de Calonge el prusés fa vell.

Calonge cubana

Cada any l’ajuntament renovava la cubana del pont. Aquest any… No veu la cubana? Miri de més a prop:

CALONGE

La cubana s´ha desfet, davant la indiferència dels catalans, que com es veu gaudeixen de la platja assetjats per tancs i legionaris.

Ciao prusés.

Dolça i refeta Catalunya…

bastoncillo



Categories: Huid del nacionalismo

Tags: , , ,

12 comentarios

  1. Al pont de Sant Antoni de Calonge, l´estelada ja ha estat restaurada, a l´espera de tornar a ser trinxada per la propera tramontanada, mentrestant quedarà ben empolainada per la catipent que baixa de la riera enmerdada…

    Per això si que hi ha cuartos i la casa es grande…

  2. Otra esvastelada a tomar viento!!!

  3. S’ha proposat la paraula «indepessimisme» per descriure la situació política actual amb certa retirada del secessionisme. Tant de bo!

  4. ¿Para cuándo las que han invadido el espacio público del Vendrell?

  5. Una bandera es pot desfer en el combat, heroïcament, o de fàstic i decepció, com tantes cubanes de un «prusés» que sembla cada vegada més patètic i, en castellà, «esperpéntico».

  6. Te collons que siguin les garbinades i les tramontanades, que son grans icones de les nostres contrades, les que ens trinxin les estelades… Que sàbia i justa que es la natura… Molt bona feina!!!… JAJAJAJAJAJA…

    I ara en posen una estelada de 24 m2 a l’ entrada de Palamós en un pal de 18 metres que el mateix i la seva col.locació la paga l’ Ajuntament amb els calers de tots i a sobre ho anuncien a toc de bombo, cullera i caçola en els mitjans de radiodifusió locals… En fi… En llocs corruptes, que tampoc hi faltin els draps i les senyes de la corrupció…

  7. Mucho silencio hay a pocos días del 11S y me huele a gato encerrado…miedo me da (ojalá me equivoque). Espero que la mayoría de indepes abran los ojos y se den cuenta de que esta situación no nos lleva a nada bueno…

  8. Pero no quedamos que la bandera de gorrinoslovakia era una bandera negra con dos tibias y una calavera ?
    ( es lo menos que se merecen nuestros queridos piratas caspalibanes )

  9. És normal que les cubanes es desfacin. Estan basades en un conjunt de mentides, i ja se sap que la mentida no és cap base sòlida per fonamentar res.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.