Misterio: los catalanes abarrotan hoy los vuelos BCN-Jerez

Estranya migració de catalans a Jerez de la Frontera.

Els de Vueling no donen l´abast. Els seus vols a Jerez d´avui i demà són a vessar de catalans. Els AVEs a Sevilla Déu n´hi dó també. Què passa?

Els jerarques nacionalistes ho saben. Potser algun d´ells ha agafat també -d´estranquis, convenientment camuflat-  l´avió aquest matí. El comte de Godó passeja inquiet al seu palauet de Reina Elisenda, les mans a l´esquena, rumiant si informar sobre el cas; el 2007 va dedicar-hi dues portades: «I si també…? No pot ser, em treuran la subvenció«.

jose tomas la vanguardia

17-6-2007: imaginen aquesta portada avui? Au va, que em treuen la subvenció.

La Rahola no piula però treu la bromera; es relaxarà pensant al seu cavall estabulat gairebé tot el dia, pobrissó, al Club de Polo; quan arribi la filla de l´escola d´èlit Suïssa Aiglon -130.000€ l´any-  la hi portarà a veure´l.

L´alcalde d´Olot guaita la plaça del Puig del Roser i s´enyora de les històries que li explicava el pare sobre el que hi feien allà a les feste de la Mare de Déu del Tura. «I si aquest any…? No, amb el prusés se´m tirarien a sobre i perdria el puesto».

En Santi Vila s´ho repensa, repantingat al cotxe mentre el xofer condueix suaument: «Amb la perruca i les ulleres no em reconeixerien…però millor no arriscar que venen eleccions«.

Ho sap tothom i és profecia: demà en Josep Tomàs surt a Jerez de la Frontera.

Dolça i tomista Catalunya…

bastoncillo

 



Categories: Tradiciones

Tags: , , , , , , , , , ,

7 comentarios

  1. La mayoria de la gente no lo sabe, en Jerez hay muchos gitanos que tienen por lengua de comunicacion el catalan. Igual que en Perpignan.

  2. La Rahola porta a seva filla a la escola elitista Suiza per perfeccionar el nivell de catala, es el catala de Aiglon inmersio pura i dura com la de la educacio publica de la generalitat. Cara de ciment armat i un insult a la clase treballadora catalana.

  3. Es el efecto de prohibir, al final la gente tiene que irse fuera en busca de un poco de libertad. Por cierto ¿alguien sabe lo que nos ha costado la prohibición de las corridas de toros? Me imagino que al Sr. Balañá (propietario de la plaza de toros Monumental) le habrán indemnizado de alguna manera ¿no?

  4. Quizá van a promover las mentiras y victimismo catalanistas al resto de España

  5. <Ya se sabe, el billete del metro no da para los gastos y no puede eliminarse ni prácticamente.

    <Ahogar a los españoles es gratis pues , estos, votan a tus socios que les traicionan.

    <De donde saca tanto como destaca Doña Rachola dels Paisos .

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.