¿Qué falta en esta imagen de Sabadell?

Nada. Parece que sobraba una pancarta.

Desobeim

O eso nos dicen. Por los restos de la pancarta, de entidades afines a las CUP, sabemos que ponía «Desobeïm». Como en el pueblo que gobierna Junqueras. I sembla que els sabadellencs són gent de llei, i no estan per obeir els de les CUP que donen suport al xiringuito del prusés.

Dolç i desobedient Sabadell…

bastoncillo

 



Categories: Catalunya de tots, El 27 ese, Huid del nacionalismo

Tags: , , ,

19 comentarios

  1. Y encima en Francia los que les quitaron casi media Cataluña por tontos

    • Y encima al culpable de ese despropósito descomunal (el inefable Pau Clarís) le hemos dedicado una calle en pleno centro de Barcelona. Pasen y Vean, más ridículo todavía.
      Alguien lo entiende? si no eres nazional katalanista, no. No se entiende.

  2. A Sabadell estem per coses més serioses que el punyetero prusés. Jo mateix vaig despegar i destripar dos rétols de l’ANC animant a votar el 27 ESE per la secessió. Devant de gent, sense complexes, tranquil.lament, en una petita placeta. Doncs be. Vaig contribuir a la neteja de la ciutat (neteja física i ideologica)

  3. La noticia es que en Sabadell no quieren ver basura en las calles… Me parece muy bien y aplaudo a los que han quitado esa basura.

  4. Si no teniu cap noticia per publicar, tampoc passa res

    • Y si tu no tienes nada que decir, tampoco pasa nada!!!! Verdad??

      ale a pastar!!!!!!

    • No te gusta lo que ves, Joan?
      Prefieres ver TV3, verdad? Muestran otra realidad, oi?
      No soy separatista pero entiendo lo que os ocurre y como os sentis.
      Por defecto sois nacionalistas, y eso por definicion conlleva complejos. Piensalo.

    • Miro molt poc la Tv.

      a TV3 Polonia, el foraster i poca cosa més

    • Toma Joan, disfruta de Paquito El Chocolatero tocado en una plaza de toros de Francia.

      Rabia, rabia un poquico y constriñeté.

      http://es.feria.tv/video-837_paquito-chocolatero.html

    • No, Joan el que passa a «Casa Nostra» es que estem farts de que es publiquin segons quines noticies a medis que paguem entre TOTS. En canvi, també hi han noticies que no es publiquen perque no «son del gust» d’alguns medis subvencionats….i recordo pagats per TOTS. El que sí que no es noticia es que:
      A Catalunya tenim practicament 1 milió d’aturats, les difererències socials cada vegada son més grans, tanquen quiròfans, retallades en educació, (que és el futur d’una societat), en sanitat…etc
      Catalunya s’està enfonsant gràcies als «salvadors de la pàtria» i això no es cap noticia, es una REALITAT.

    • Bon dia Joan:

      En els anys 80 vaig visitar per primera vegada el sud de França. Casualment la primera ciutat que vaig conèixer va ser Arles i vaig quedar impactat!.

      Aquesta ciutat és molt bonica, amb importants monuments històrics, no obstant això la cosa que més em va sorprendre va ser veure que estaven de «Feria». La ciutat sencera vivia la festa i les “Arénes” estaven plenes de persones que es divertien i que acudien a veure els “toros”.

      Moltes dones anaven vestides de «flamenca» i molts homes vestits «de corto». Es va escoltar música que nosaltres diem «andalusa» cantada en francès i també en espanyol. Com tots sabem Arles no ha estat mai una ciutat espanyola i tampoc ha estat sota el Govern de Franco. No obstant això em sembla que el que jo vaig viure i vaig gaudir era el que a Arles identifiquen com la seva «identitat pròpia».

      Després en un restaurant vaig demanar al cambrer que em servís algun menjar típic de Arles i em van donar un entrepà de salsitxó!. Llavors vaig comprendre que el que ha fet el nacionalisme català amb Catalunya i nosaltres no és normal!.

      Salut!

    • NOE: La teva resposta a estat demol.ledora.

  5. me encanta el «catañol· o el «espalán» que usais en los comentarios que haceis del prusés

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.