També a Alemània arriba el temps de mones

Això de la mona agrada a tot arreu.

MONA

Hi ha dolços a tot el món. Avui un dolço que viu a Alemània ens envia aquesta curiosa foto: mones de xocolata molt semblants a les nostres. És clar que allà per Pàsqua juguen a amagar ous de xocolata que ha de trobar la canalla, i després reben com a premi un conillet ben dolço. Potser algun dia faran mones com les que es veuen a la pastisseria d’en Santiago Buscató, a Roses.

Dolça i ensucrada Alemània…

bastoncillo



Categories: Tradiciones

Tags: , , ,

3 comentarios

  1. Imagino que la internacionalización del prusés ha llevado la mona de Pascua hasta Alemania. O va a ser q en realidad la cultura catalana no es ni más ni menos que la española e incluso que la europea en algunos sentidos???

  2. O potser serem nosaltres qui jugarem a amagar ous… M’agraden totes dues tradicions, tot i que m’agraden més les mones a l’estil antic, amb ou (no sempre) dur que les d’ara amb ou de xocolata. Gràcies per la foto! 😀

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.