Santi Vila enganya als pagesos i la Generalitat no els paga el que va prometre

Aquesta gent no són de fiar. Catalans, pagesos, preneu nota.

santi-vila_457

El Govern de la Generalitat no és de fiar. Porten anys enganyant els catalans, fomentant l’odi i la divisió entre catalans, venent una secessió que ens arruïnaria, no només econòmica, sinó també social, cultural i sentimentalment. D’aquesta manera amaguen les seves corrupteles i una gestió de govern desastrosa.

Ara els pagesos de l’Alt Camp i el Baix Penedès afectats per les expropiacions de la C-51 han denunciat  “l’incompliment flagrant” del Govern català del compromís de pagar durant el 2014 la totalitat de les indemnitzacions pendents.

Tal i com explica e-notícies, en aquesta ocasió qui ha faltat a la seva paraula és el conseller de Territori, Santi Vila, que els hi va prometre ara fa un any, aprofitant la inauguració del tram Albinyana-Valls. “Ja en aquell moment, els diferents pagesos afectats van avançar que no es creien aquesta nova promesa, però la van acceptar després que els diferents grups parlamentaris catalans votessin a favor d’incloure aquests pagaments pendents en els pressupostos del 2014”.

Aquest vot de confiança no ha estat correspost per la Generalitat: “Quan ja ha passat el primer mes del 2015, Unió de Pagesos assegura que només s’ha pagat el 22% del deute d’aquests expropiacions, que afecten unes 345 finques de Valls, Albinyana, Alió, Vila-rodona o La Bisbal del Penedès. A més a més, els que han cobrat la indemnització no han rebut els interessos de demora. Tot plegat, calculen que el deute puja al voltant dels tres milions d’euros”.

Doncs, ja ho sabeu, amics pagesos, podeu anar reclamant per les diferents ambaixades que el Govern mentider de Mas i Vila preveuen obrir per tot arreu. O podeu fer com els dolços i fugir del nacionalisme que ens està ensorrant.

Dolça i estafada Catalunya…

bastoncillo



Categories: Economía, Huid del nacionalismo

Tags: , , , , , , , , , , ,

10 comentarios

  1. Ay Vileta com segueixis així acabaràs de violetera al barri de Chueca.

  2. – Quico! Per què no has fet els deures?
    – Per culpadeMadrit!!! Buaaa, buaaa…

    (Francesc Homs quan tenia 6 anys…)

  3. Queeeeeeeeeeee?
    Un politico nacionalista catalan que engaña al pueblo, es no puede ser seguro que es una burda manipulación de Madrid y de la perfida Espanya.

    Como dice el texto los payeses tendran que ir a cobrar a las ambaixades, o si les pilla muy retirado, pasarse por la sede de ANC que alli estan esperando a los patrioticos payeses catalanes a los que con sumo gusto les pagaran

  4. que noooo…que la culpa és de madrid…

  5. ¿Quién puede esperar que cumplan nada los nacionalistas?… ellos son trileros, la mentira es su razón de ser.

  6. Pues cuando seamos independientes tampoco tendremos a quien quejarnos. Si alguien quiere ver como sería l’endemà, pero de verdad, que vea el programa de ayer de A3 sobre Corea del Norte…

    http://www.atresplayer.com/television/programas/en-tierra-hostil/temporada-1/capitulo-5-corea-norte_2015021000368.html

    • Siii karlos:
      Que angustia en el corazón… y el Alejandro que opinais ?
      Casualmente catalán aristócrata y vive en Tarragona!!!
      Que miedo dan!!!
      Son de la cuerda de la Ada Colau y la Cup…y hasta de Podem …
      En cuanto a lo de Santi Vila los payeses lo saben de siempre…
      En mi familia el dicho ha sido siempre,
      Ves amb compte amb un Catala amb gorra !!!
      Gorra quiere decir poder…

    • Si Zenaida. A mí el Alejandro me recuerda al Oriol Junqueras. Ambos tienen estas ideas completamente interiorizadas y se las creen a pies juntillas. Sería cómodo pensar que son «malas personas», pero yo no pienso así, simplemente tienen una visión completamente distorsionada e ilusoria de la realidad. En cualquier caso, dan mucho miedo.

  7. quina sorpresa, el polític enganya, menteix i roba… quan sortirà alguna notícia al revés?

  8. Y» Espanya ens roba» debìan decir algunos de estos pagesos . Pues bien, para que lo sepan La Generalidad aparta 25,5 millones para las elecciones del 27S, de la partida de contingencias para ese fin.No hay dinero para pagar a los expropiados, ni para hospitales, pobreza energetica, etc, solamente hay pasta para su locura independentista. La pròxima vez que les visite el Sr.Vila recibanlo como se merece y no se olviden de quitar de sus pueblos todas las «cubanas» que seguramente deben tapar la luz del sol de sus hermosas localidades.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.