Lo que es veu passejant aquesta nit per Barcelona

La gent n’està fins el barret del butifarrèndum.

cartel anc

L’enquesta del CEO, tot i estar manipulada, ja ens va dir que només un 12% de catalans consideren que la relació de Catalunya amb la resta d’Espanya és el principal problema que tenen.

Però els polítics necessiten continuar remenant les cireres. Per això han muntat el seu butifarrèndum. Als catalans senzills no els hi agrada. Ja en tenen prou amb la crisi, i no volen que els polítics generin tensió a Catalunya, fugida d’empreses i fractura social.

Mentre passejava el gos, un català ha fet això amb tota serenitat.

Dolça i lliure Catalunya…

bastoncillo



Categories: Catalunya de tots, En el Butifarrèndum, Huid del nacionalismo

Tags: , , ,

10 comentarios

  1. Y mucho Mas que le espera al Más tonto.
    Nada peor que creerse sus propias mentiras.

  2. Arrancar y reciclar el plástico o papel. Es ten desagradable toda esa contaminación de plástico, y contaminación visual que ensucia el nacionalismo-separatismo… los turistas deben flipar con tanta suciedad e incivismo ciudadano.

    Mantener la ciudad limpia, somos europeos.

  3. Senyor doneu-me forces fins el proper dia nou,el dilluns a obrir la botigueta,a pagar imposostoslla ciutat
    bruta,gent sense dignitat arrosegan-se cap els menjadors social,per un altra banda,turistesque al seu país
    són aquesta classe mitjana justeta que no va a altres paissos per què són fora de el presupost,aigua,saba
    tes,un entrepa comprar als pakis dels kebbacs i una ampolleta de aigua,aquesta és la realitat aquí a la re
    giò catalana,com a la resta de la nostra nació,Espanya,en lloc de anar a la reserca de noves empreses
    que crein lloc de feina,aceptem els turistascom a font de riquezai ara per acabaro d´adobarels separatistes
    i els seus caps amb diners als paraissos fiscal,que podem esperar de tot plegat,seguir recolçant la famiglia
    Pujol i el seu manobra,totes aquestes organizacions com l Ómnium Cultural ola fantasmada ANC amb la
    malalta cap que té creus problemes mentals,vaixa com en Hitler,que no declaren els guanys que fan and
    tota una munió de merchandising,ambaquesta colla d´aprofitats i pressuntes malfactors jo no hi vull anar
    en lloc.Visca Catalunya LLiure…de malfactors i mala gent,aquests separatistes que volen seguir visquen
    del coponet,fora de Catalunya,aquesta terra a de ser lliurada dels que diuen que l´estimen,això amb els
    diners fora,aquests si que ens roben..

  4. Tenéis toda la razón pero no obstante…
    Q los dejen votar…y de una vez sabremos a que atenernos…cuantos son… y q nos dejen en paz…
    Sres. del gobierno ya es demasiado tarde…dejen los votar…en contra de todo…hasta de la ley…a ver q pasa…pq si no nos martirizaran hasta en.infinito…q se acabe esto por favor.

    Q voten ellos solos..

    • Si realmente votaran una sola vez, se podría saber cuantos son.
      El problema es que no hace falta que vayan a votar siquiera. Con ellos al cargo de la votación, se inventan los números.. y plis, plas…
      Obiang Homs

    • Buenas noches Zenaida:

      En mi opinión se confunde. Ya sabemos a lo que nos atenemos con esta gente y no nos piensan dejar en paz nunca. El Gobierno central no puede dejar votar el 9N a estos botarates. Aunque sinceramente no se como se las ingeniarán para que todo resulte de la forma más limpia posible.

      De todas maneras seguro que el millón largo de nacionalistas hará el ridículo, como siempre. No tienen sentido de la vergüenza. A nadie, fuera de Cataluña, le importa esta pantomima. Sin embargo ahora montarán el número victimista y patético monopolizando “el sentimiento de Cataluña”. En el fondo eso del espectáculo de la nación oprimida es lo que les gusta.

      Lo cierto es que Cataluña, ni ha sido nunca, ni es una nación política. El término nación sirve para mucho pero no significa nada. Por ejemplo veamos el caso de las “naciones” indias en Estados Unidos, América Central o en Canadá. Quizás sólo valdría desde el punto de vista cultural ( y para mí ni aún así).

      Desde el punto de vista político Cataluña es una Comunidad autónoma del Reino de España. No hay más. Los catalanes somos tan españoles como el resto de todos los españoles de la nación española a la cual hemos contribuído todos desde los romanos y tenemos la misma historia, le pese a quien le pese. La Constitución española es la legalidad vigente en Cataluña, le guste o no le guste al señor Artur Mas. Aquí no hay «interpretación».

      Lo que está haciendo el señor Artur Mas y sus secuaces no es democrático. Están ninguneando la Constitución y pretenden vulnerar el principio que articula toda la existencia de un Estado democrático de Europa Occidental. La soberanía del pueblo, que es lo mismo que “España”.

      En mi opinión, el Tribunal Constitucional no puede tomar otra determinación frente al recurso del Gobierno. ¿Si no defiende la Constitución, entonces para qué existe?. Además es el Govern autonómico con sus aliados del Parlament (mayoría parlamentaria que sólo representa a un tercio del electorado catalán) los que han decidido unilateralmente saltarse la Constitución, las leyes, los tribunales y todo lo que se ponga por delante. Ya no saben como hacerse «los mártires» de la patria.

      ¿Quiénes son ellos para saltárse la ley?. ¿Porqúe estas prisas?. ¿Qué historia patética es esa de 1714?. Esto no le importa a nadie. La mayoría de la gente en Cataluña vive en el siglo XXI, con muchas otras preocupaciones. La mayoría soberanista es mentira, no alcanza el 35% de la población de Cataluña. Todo este «prusés» con manifestacioenes masivas sugiere cosas raras, como el probable intento de tapar la corrupción institucionalizada de los nacionalistas con la “independència”. Salvem al senyor Pujol, que som tots els nacionalistes de CiU!. ¡Promovámos el adoctrinamiento masivo!.

      Otra cosa son los fanatizados. Los de ERC y demás extremistas separatistas (con no pocos corruptos en sus filas y una participación derrochadora de fondos públicos en el Tripartit que dio vergüenza). Como Vd. bien sabe, a pesar de todo estos viven otra realidad paralela sin autocrítica. Un mundo imaginario fosilizado y son capaces de cualquier barbaridad, porque su rencor retroalimentado es infinito. Así que son un caso perdido que dará problemas siempre.

      En mi opinión los de CiU los están utilizando para amenazar y engañar al Estado. Se volverán contra ellos en cuanto puedan. Sin embargo mayor será la frustración colectiva de los separatistas porque, no es que sea la legalidad nacional e internacional, es que la realidad de Cataluña no está de su lado.
      La mayoría de Cataluña no votará el 9N. Votará cuando toca, según la Constitución. Punto

      Un saludo.

    • Que aquest proper dia 9 es votarà és gairebé segur, ara bé, molt em dona que el que veurem serà un Arenys-2. Astut Mas «el guapu» seguirà marcant paquet amb allò de que «tot continua com estava previst» fins que es reuneixi amb l’autoanomenat Pacte Nacional pel Dret a Decidir on amb cara compungida i de solemnitat es farà dir allò de «no pots jugarte-la per naltros», «naltros som contingents pero tu, oh Mas, ets necessari» i es deixarà convèncer (suposem que moooolt al seu pesar) per a que cedeixi el testimoni de la consulta a la soit dissant «societat civil». I es farà allò que ja estava previst: El material serà el mateix, proporcionat per la Gene i, per tant, pagat per tots nosaltres i el personal seguirà sent el mateix, amb la diferència que el butifarrendum tindrà lloc a les portes dels instituts i dels ajuntaments i no a dins. I si en alguns casos es fa a dins, cap problema, no cal fer grans escarafalls, simplement que s’aixequi acta i d’aqui uns dies que aparegui un funcionari dels jutjats amb la citació per al director o per a l’alcalde, inhabilitació i/o expulsió i avall. I certament, serà una votació en la que tothom que vulgui hi podrà participar, si fins i tot han dit que posaran busos per a desplaçar a la gent! O sigui que desprès del bombardeig massiu de propaganda i de la hipermobilització de les seves hosts, ara que no diguin –com ja comencen a dir alguns, posant la vena abans de la ferida, en previsió del que realment passarà- que no tots els indepes hauran anat a votar. No? Qui o que els ho impedirà? Tindran les eines i la oportunitat de fer allò amb que ens han estat atorrant durant dos anys. Recordeu indepes: Ara és l’hora –la vostra hora- catalans!

      I aqui és on rau el veritable problema que ara tenen els separates. Diuen que no hi ha res pitjor que tots els teus desitjos es compleixin. I els separates el dia 9 podran votar. Ara bé, molt em temo que el veritable i inconfés desig final dels separates no ha estat tant que els deixessin votar com que desprès d’una carregosa matraca NO els deixessin votar. Desenganyem-nos, l’objectiu final dels separates és separar-se, no pas votar. No podent votar es poden carregar de raons morals -diuen ells- davant la comunitat internacional que, com és prou sabut, fa dies que no dormen tenint fixats els ulls en aquest petit racó de món. Però si finalment poden votar queden al descobert, s’han de despullar del parapet i protecció que dona ser «poble» per passar a ser xifres. En aquest cas xifres clares i concretes (si més no, tan clares i precises com puguin proporcionar els organitzadors, casualment tots indepes) que permetrien conèixer ben a les clares quants son i quina és la magnitud de la tragèdia i llavors es descubrirà, ailàs!, que al bulto que es veia als pantalons hi havia més cotofluix que altra cosa.

      “Verge de Montserrat, verge de Montserrat –se sent pregar aquests dies a moltes llars catalanes amb cubana al balcó-, no ens permeteu votar, que això se’ns acaba!”

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.