Sr. Mas, pot sortir de la meva empresa si us plau?

Artur Mas es dedica a fer una «estratègia industrial pròpia». Això no és feina dels empresaris?

industria Mas

El President ha enviat un buzoneo massiu a les empreses catalanes. Diu que «Catalunya és i ha de ser industrial», a l’estil Torras i Bages. I la Gene s’hi vol ficar. Raó? La de sempre: «La Generalitat ha volgut definir una estratègia industrial pròpia (…) mirant a Europa i al món». Clar i català: ens fiquem allà on no ens demanen, ho fem per crear un «fet diferencial» i passar del nostre àmbit industrial natural, que és Espanya. A la Gene només es pot dir «Espanya» a mots com espanyansroba, espanyansfrena, espanyansodia, etc.

No importa que Artur Mas hagi fracasat com a empresari o que el seu govern tingui un deute de €63.000 milions. I, sobretot, que la seva dèria separatista faci caure el PIB un 20%, aturi les inversions com diu el cap de la Cambra de Comerç dels EEUU (un català), o foragiti empreses industrials com Seat. Ell, amb tota la barra, diu que té la solució per a fer una Catalunya industrial i es queda tan panxo. Encara no sap que la seva Generalitat no és part de la solució, sinó del problema?

Lo més divertit: «L’acte tindrà lloc al Barcelona Teatre (BTM)». El President no gosa dir el nom sencer del local: Barcelona Teatre Musical. Tot un símbol de la comèdia d’en Mas.

Ens cantarà una havanera embolcallat amb la cubana al Teatre Musical, senyor President, mentre es fica a fer d’empresari?

bastoncillo



Categories: Economía, Huid del nacionalismo

Tags: , , ,

1 comentario

  1. Pues por los actos que efectúan parece que quieren montar un chiringuito de JUEGO, PARAÍSO FISCAL, y si , también de Turismo.
    La política industrial queda mediatizada a los sueldos que paga la competencia en China, India. HABRÁ QUE BAJAR (TODAVÍA MÁS) LOS SUELDOS.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.