Tanca una empresa?: la culpa és d'»Espanya» i del vol de cubanes.

Realment, el nacionalisme fa perdre el seny.

ANIOL RESCLOSA -  BESCANO -  MANIFESTACIO TREBALLADORS GROBER

La Grober de Bescanó és una indústria tèxtil centenària. Ho està passant malament per la crisi, i lluita per no tancar. Els treballadors fa 3 mesos que no cobren. Sembla que alguns d’ells han penjat pancartes al poble. Fins aquí, un altre cas colpidor dels efectes de la crisi.

Però ja se sap: la crisi és culpa d'»Espanya». Un tal Mateu Frigoler envia una carta al Diari de Girona que encapçala «Bescanó, de l’estelada (vol dir cubana) a les pancartes de la Grober». Diu que de la trentena de pancartes que alguns treballadors de la Grober havien col.locat al poble, quasi no en queda cap. I acaba amb el mantra nacionalista de l’espanyansroba: «el govern central ens roba i enganya».

Clar i català: 1) la culpa de la crisi de la Grober és d'»Espanya», lladre i mentidera; 2) el responsable del vol de la cubana és el mateix que treu les pancartes de la Grober. Comença la cacera d’alguna família del poble? Independentment de l’esfereidor «Plou? La culpa és dels jueus», els treballadors haurien de parlar amb el senyor Frigoler si no volen que la seva causa perdi credibilitat.

El nacionalisme està estabornint Catalunya, i comença a mostrar la seva cara més perillosa. Déu ens en guard.

20140416-165714.jpg

 



Categories: Economía, Huid del nacionalismo

Tags: , , , , ,

4 comentarios

  1. Hay mucho catalán con encefalograma plano

  2. Coque e Ignasi, lo más triste es que tenemos razón y por mucho que hagamos ( y lo hemos de seguir haciendo y denunciando) no bajarán del burro. Por lo menos que no suban más .

  3. YA, y supongo que segun este individuo Espanya tambien es la culpable de que yo este echando barriga, de que tenga hemorroides y que la alopecia vaya ganando terreno.

  4. Si claro, por eso en Madrit hay menos paro que en Catalunya, tienen mejores infraestructuras, la sanidad va mejor, etc. etc.
    Borregos nacionalistes, allí no tienen que alimentar a los medios de propaganda ni tienen que promocionar el idioma, también luchan con más eficiencia contra la corrupción.

    Tomad nota borregos.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.