Migració massiva: vola una desena de cubanes a Cardedeu.

Fa un temps ja es va empastifar el mural separatista. Ara les cubanes han migrat en massa.

cardedeu2

Sembla que un colomí les va fer assabentar de la volada grupal de les seves germanes a Coma-ruga. Portaven dies lligades a màstils i fanals. La nit de resurrecció, fartes del menyspreu popular, van decidir encetar una nova vida. El vigilant de l’outlet La Roca les va veure flotant entre les botigues tancades i plorant: «Els draps que pengen aquí tothom els vol, però a nosaltres ens llancen escopinades», remugaven.

Quelcom està canviant a Cardedeu. Avui la cubana de la rotonda de Llinars ja no hi és. Moltes altres també han volat. Un munt de murals separatistes han estat empastifats. Potser demà la vila ja no serà de CiU. Als vilatans no els agrada la batasunització del seu entorn, volen viure sense contaminacions visuals i política a tot arreu.

20140416-103808.jpg



Categories: Catalunya de tots

Tags: , , , ,

3 comentarios

  1. Propaguem el nostre orgull d’opositors al totalitarisme nacionalista. Es un honor y un deber aponerse a una ideología desprestigiada por ser una de las causas de las mayores desgracias para la humanidad a lo largo de la Historia. Nacionalismo es conflicto.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.