RefreskCat: per calmar la set nacionalista.

Qualsevol cosa és bona si és «catalana». Així funciona el nacionalisme.

No importa el sabor de la beguda; importa que sigui autènticament «catalana». Ja ho haviem vist amb la cervesa Estelada. Molt patriota i… feta a Txèquia. Ara en trobem un cas també ilustratiu de l’empobriment nacionalista.

refreskat

Si ets un autèntic burro català, beu refreskCat

dolca2



Categories: CATchondeo, Huid del nacionalismo

Tags: , , , , ,

7 comentarios

  1. Refreskcat dona suport a la cultura catalana, col.labora amb un munt d’activitats socials i culturals catalanes.
    A més a més està fabricat a Catalunya, amb un a elevada qualitat, és que l´heu provat?? O preferiu seguir comprant a les multinacionals en que els dividens se´ls emporten cap altres països?
    Refreskcat dona feina a gent d’aquí, a més d’èsser proper , està fabricat per una empresa catalana, els germans Puértolas foren nascuts a Hosca, però es varen casar aquí, i tots els seus descendents han viscut a la nostra terra i han lluitat per mantenir una empresa de refrescos.
    Només una nota: els anys 50 hi havien 5000 fabriques de sifons i gasoses, avui les podem comptar amb els dits de les mans, però seguim comprant productes de fora, que així ens va l’economia!!!
    O és que preferiu que s’extingegi la poca industria que ens resta?
    Fa 119 anys que estem fabricant refrescos, esperem que en el camí, podem continuar trobant gent que ens encoratgi i vulgui comprar els nostres refrescos.
    Gràcies pels que confíen en nosaltres!

  2. Pues si, es un absurdo, . Però siempre encontraran algun «tonto útil «, porque si no pueden hablarian de calidad , es que no la tienen.

  3. Sanmy fue fundada por los hermanos Puértolas procedentes de:…
    Zaragoza, vaya por Dios y sus herederos dando la espalda a sus orígenes…
    http://www.sanmy.es/cronologia.php

  4. Lleva años en las estanterías de Caprabo, cadena donde lo que más parece importar es la política nacionalista y no la calidad del producto. Denteras por doquier señalando «productes de la Terra» e imposibilidad de encontrar otros que no son del palo (fuet del Pozo, por ejemplo). Excepto los vascos de Eroski. Hilo musical de rock català y, eso sí, cajeras sudamericanas en un 90%. La pela es la pela… Aunque te lo vendan de otra cosa. Toda una experiencia.

  5. Ya nadie se acuerda de uno de los mejores vinos del mundo. Un vino dulce, seña real de los vinos de Cataluña..El Vi dolç de Banyuls…Es decir, los orígenes a la papelera, lo que nos inventamos, eso si, eso es seña de identidad. És un absurd!!!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.