Algo està canviant: Lloret no recolza la recollida de firmes per la secessió.

Victòria del seny, derrota del Front Nacionalista (CiU+ERC).

lloret

Com informa Nova Ràdio Lloret, la proposta per donar suport a la recollida de firmes a favor de la secessió que promou l’ANC amb les nostres subvencions, va ser rebutjada pel plenari de l’Ajuntament de Lloret. Va ser pel vot negatiu dels regidors del MILLOR, del PP i del regidor no adscrit, tot i el suport de CiU i ERC, i amb l’abstenció del PSC i d’ICV-EUiA.

Marc Fuertes (MILLOR) diu que no es pot posicionar sobre aspectes supramunicipals que no recull el programa electoral i alerta que “una declaració unilateral de la independència, com la que recull la moció, seria il·legal”. No es pot dir MILLOR. El regidor no adscrit Josep Cortès també va votar en contra perquè “és una moció supramunicipal, que no estava al programa electoral i de la que no opinaré en públic”. Ho ha fet molt bé, però no tingui por, sr. Cortès.

Enric Martínez (PP) també va votar en contra. No va ni intervenir en el debat, perquè creu que hi ha altres qüestions que preocupen més la ciutadania, i que “no toca parlar contínuament de la independència”. Tant costa dir que està a favor de la convivència, sr. Martínez?

El PSC i ICV-EUiA es van abstenir. Sembla que els del PSC volen aconseguir desaparèixer de Catalunya.

La nostra dolça Catalunya comença a recuperar el seny…

bastoncillo

 

 



Categories: Mejor juntos

Tags: , , ,

6 comentarios

  1. pero donde hay un partido de izquierdas en Catalunya que no sea independentista ni catalanista?? porque???

  2. No creo que den esta noticia en la Masguardia…

  3. Ojalá vayamos teniendo más noticias como ésta y vayan desapareciendo del horizonte esos negros nubarrones, graciès Dolça!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.