Una consulta sense Reglament: al nacionalisme la llei se la bufa.

Per què el nacionalisme ens perd així el respecte?

Reglament

És evident que CiU i la resta de partits independentistes saben que no es realitzarà la consulta. De fet, no han establert ni el Reglament.

I comencen les disputes. En funció d´aquest inexistent Reglament la consulta por variar sustancialment. Per exemple, la plataforma Referèndum Sí o Sí proposa que el Reglament de la consulta contempli que si cap opció obté la majoria absoluta, les dues opcions més votades puguin ser sotmeses a una votació en segona volta, quinze dies més tard

Aquesta plataforma, que agrupa els impulsors de les «consultes populars» sobre la independència (en realitat organitzades amb diners públics des dels poders públics) que es van fer arreu de Catalunya, considera que la formulació concreta de la pregunta no és la que ells defensaven. La plataforma ha advertit que la proposta triada, en forma d’arbre, té tres opcions de resposta: Estat independent (Sí/Sí), Estat no independent (Sí/No), i que Catalunya no sigui un Estat (No), fet que podria donar com a resultat que «cap de les tres opcions superi el 50%, i per tant no hi hagi un resultat clar del referèndum».

Això seria la bomba: tant d’enrenou perquè no guanyés cap opció.

I encara ningún no ha parlat de la participació necessària per donar el referèndum com a vàlid…

dolca



Categories: En el Butifarrèndum, Huid del nacionalismo

Tags: , , ,

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.